23 december 2012

Vem vill ha Cliniderm hemskickat?

För ett tag sedan var jag med i Cliniderm's testpanel av Age correct whitening lotion, som ni kanske har läst funkade den inte alls med min hudtyp så jag slutade använda den efter bara några dagar. Som tack för att jag var med i testpanelen fick jag en gåva, Renewing cleansing foam (också från Cliniderm), som jag heller inte kunde använda på grund av irritation i huden.
I stället för att slänga dessa produkter som jag knappt använt tänkte jag kolla med er läsare om ni är intresserade av dom. Ni får googla er fram och läsa om produkterna och hur de verkar, är ni sedan intresserade, lämna bara en kommentar + er mailadress innan den 27 december så väljer jag ut en av er som får detta hemskickat. Jag meddelar också via mail vem som får gåvan.
Och är det ingen som är intresserad, då slänger jag grejerna. Men jag hoppas att jag inte behöver göra det, skapligt onödigt.

3 kommentarer:

  1. Jag vill gärna vara med i utlottningen :)
    frucattarina@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Me vill ha :)

    aara-Eriksson@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Åhhhhh...det skulle vara fin fint:) Ses på lördag! Kram kram
    Angelica Nyman

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)