24 maj 2014

Giveaway

Denna dagcreme från Fleur de Santé låg i min Glossybox. Har testat den i två dagar och insett att den absolut inte passar min hudtyp. Den är alldeles för fet, ger mig finnar + att den får mina ögon att rinna.
Tråkigt att slänga den eller låta den ligga tills den blir gammal så är någon intresserad av att få denna hemskickad så kommentera detta inlägg.
Burken är i originalstorlek, 50 ml och kostar 259:-
A-Retilift Complex
Anti-aging dagcreme med retinol (A-vitamin) som främjar cellförnyelsen samt ger elasticitet och smidighet. Med SPF 10. Designad för att utjämna och återfukta huden samt reparera skador från solstrålning. Cremen kommer förse din hud med en långsiktig förbättring av både mjukhet och elasticitet.

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Var ute och leta efter just den krämen, har oxå (glossybox) tänkt köpa en ny.
    Du får gärna skicka den till mig!
    Man har ju lite smått och gott som bara ligger från glossybox, jag har kanske något som du vill ha?
    Mvh/Marika Bengtsson

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut, jag kan skicka den till dig :)
      Du kan maila din adress till therese.engstrom@telia.com eller lämna den som en kommentar här (jag publicerar inte den kommentaren).

      Radera
    2. Jag fick adressen, jag skickar den på lördag.

      Radera
    3. Go kväll!
      Säg till vad du vill ha i porto!
      Trevlig kväll Marika

      Radera
    4. Tänk inte på det, det är en giveaway, jag står för portot.
      Ha en trevlig kväll du också :)

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Krämen kom fram ,tack snälla🌹

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)