12 februari 2015

Tävling | Vinn läppglans & nagellack

Nu var det drygt ett halvår sedan jag hade en tävling/utlottning så nu är det dags igen!
Den här gången tävlar ni om:

~ Läppglans från Make Up Store i färgen Plum
~ Garlic nail treatment från Absolute New York
Produkterna är inte använda!
Tävlingen avslutas 19 februari kl 23.59 och vinnaren presenteras dagen efter :)

För att ha en chans att vinna dessa produkter vill jag veta vad ni har för sysselsättning.
Vad jobbar ni med/studerar till..?
Kom ihåg att lämna er mailadress i kommentaren, i fältet ovanför räknas inte.

Lycka till!

39 kommentarer:

  1. Åh vilken rolig tävling, jag vill gärna vara med! :)
    Jag studerar min fjärde termin på socionom-programmet vid Göteborgs universitet.

    elin.rosqvist@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Åh vilken underbar tävling! :) Jag bor i Karlstad och jobbar på kontor sen drygt två år med marknadsundersökningar via telefon till företag och privatpersoner. Hoppas vinna! ;) <3 Mvh Maria maria.steffenburg@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag jobbar som passformsmodell på h&m, dvs att jag provar kläder i produktionsstadiet och tycker till om passform och bekvämlighet :)
    Nu håller jag tummarna!
    /Johanna, mail: lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jag är sjukskriven för utbrändhet och stress och fick dessutom som 23 åring diagnosen asperger syndrom vilket förklarade mycket för mig. Efter några år nu med terapi och att jag fått lära känna mig själv och förstå varför jag agerar som jag gör vill pröva något nytt. Nästa år blir de därför att söka till fritidsledare och jag börjar redan i höst att jobba på fritidsgården här i stan. Hade en tuff uppväxt och vet att jag kan förmedla mycket till ungdomar. Dessutom gillar jag att leka, baka och hitta på massa saker så arbetet kommer passa mig perfekt.

    / Linda, linda_jadu@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig tävling, länge varit nyfiken på nagellacket för att se om det kan få ordning på mina sköra naglar!

    Jag studerar till statsvetare och tar min kandidatexamen nu till sommaren. Efter sommaren är jag dock lite vilsen med vad jag ska göra, ska man söka jobb direkt, resa, eller plugga vidare? Många funderingar som snurrar i huvudet nu om ens framtid :D

    / Maria (mariakarlsson93@hotmail.com)

    SvaraRadera
  6. Jag går estetiska programmet på ett gymnasium! Ska plugga vidare till lärare sen!

    SvaraRadera
  7. Hej hej!

    Vilken kul tävling du har :)
    Jag jobbar som receptionist och tycker att det är kul att serva kunder dagarna i ända. Man får så otroligt mycket positiv energi tillbaka när man hjälper någon :D

    Nu håller jag tummarna och önskar dig samtidigt en fin vecka!
    Hälsningar Frida Elmgren
    fridaelmgren@yahoo.se

    SvaraRadera
  8. Är förskollärare, ska skola om till yogalärare
    Ea
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är just nu mammaledig men går snart tillbaka till mitt jobb som domstolssekreterare. Mvh Anna anna_von_walden@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag arbetar som copywriter för en brittisk webbtidning. Det är superkul!

    SvaraRadera
  11. Jag pluggar sista året på journalistprogrammet och frilansar vid sidan av! Frilansjournalist är världens bästa yrke eftersom det låter mig fördjupa mig i det jag verkligen brinner för, samtidigt som jag min stora kärlek för skrivande kommer till användning.

    Ha det bra!
    Fia (fiavinnare@hotmail.se)

    SvaraRadera
  12. Jag arbetar på ett statligt ungdomshem, på en specialavdelning där killarna är dömda till LVU. För att komma till oss krävs det att de har en diagnos inom autismspektrat, eftersom de oftast blir utsatta på andra avdelningar.

    tilltin@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag arbetar på ett hotell, allt från nattjour och receptionist, till städning och administration. Allt möjligt , blir roligare så. Man blir aldrig trött på något då =)
    theresiaviden@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Socialpedagog/Ungdomar

    allatidersanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Jag jobbar just nu som cafébiträde men ska söka till lärarprogrammet på stockholms universitet med start i höst. :)
    nanna_95@live.se

    SvaraRadera
  16. Åh vilket pris!!
    Jag studerar till bagare/konditor! Jätte rolig utbildning:D

    fiine93@live.se

    SvaraRadera
  17. Jag jobbar på en industri, som operatör.
    /Maria

    anna079@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag är absolut med och tävlar och hoppas att jag har turen på min sida.
    Just nu springvikarierar jag inom kommun i kök & städ
    och studerar även på komvux där jag läser upp gymnasiebetygen
    så att jag kan börja utbilda mig till förskollärare :) Kram // Millah
    millahoman@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Åh vilken rolig tävling,
    Jag har väldigt roliga jobb jobbar som säljare på Nespresso, och marknasskommunikatör på ett företag som heter Action People.. där mittp största projekt just nu är för lantmännen :) Kram my.thulin@live.se

    SvaraRadera
  20. Jag är tyvärr arbetslös :(

    malins95@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Spännande! :) Jag jobbar för tillfället som en personlig assistent, men planerar att studera till hälsovägledare, då jag älskar träning och hälsa. :) Har dock även funderat lite på att bli hudterapeut. Att klämma porer och göra rent huden är något jag finner otroligt underhållande! :O

    sandra_bergman91@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Jag jobbar på en bar, skulle bli glad om jag vann... :) /Maria
    sleazylepard@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag gör för tillfället inget alls Landade för två dagar sedan på svensk mark igen efter att ha rest i Thailand, Indonesien och Nya Zeeland ett par månader. Men hoppas på att läsa ett par kurser nu på vårkanten.
    Sallyy.n@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  24. Undersköterska på ett "kortids"/rehab.

    petrakoping@spray.se

    SvaraRadera
  25. Arbetar i affär närmare bestämt Willys,
    evaflood@telia.com

    SvaraRadera
  26. Jag jobbar på bank, och har en dotter som är väldigt intresserad av allt som rör naglar.

    annkatrinjor@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag pluggar till djurvårdare på ett gymnasium i Göteborg
    vickis.tavling@gmail.com

    SvaraRadera
  28. Jag jobbar som medicinsk sekreterare inom psykiatrin. För mig är det viktigt att ha snygga naglar då jag ser dem så mycket i mitt arbete ;). Lite glans på läpparna piggar ju också upp denna tråkiga månad!

    carro.westlin@gmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag går andra året på det estetiska programmet med inriktning estetik och media!
    tacospanda@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Jobbar som lokalvårdare men ska snart gå hem för jag ska bli mamma. :D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  31. Milla: Perfekt tävling. Utbildar mig till förskollärare! :)

    buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Hej! bra tävling i gråvädret =). jag jobbar som undersköterska i hemvården. Det är ett tungt men mycket givande arbete.
    emma.carleson@gmail.com

    SvaraRadera
  33. Kul tävling! Jobbar som redovisningskonsult.
    Ha en bra dag.

    exactis@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Vad skoj.
    Arbetar som sjuksköterska på mottagning.
    Med vänlig hälsning
    anjag@home.se

    SvaraRadera
  35. Jag är snart färdig trädgårdsmästare. Härligt, men det sliter på händerna så lite Garlic treatment skulle inte vara fel!
    Varma hälsningar,
    Maria
    maria.kronwall@gmail.com

    SvaraRadera
  36. Härlig tävling!
    Och här har ni en grå kontorsråtta som behöver piffas upp!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Vilken rolig tävling! Jag är mammaledig just nu, men är annars anställd som transportsoldat i Försvarsmakten :) Håller tummarna!

    Mail: camillasverige@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med! Studerar till civilekonom på heltid, jobbar som assistent på 25% och håller på starta upp ett välgörenhetprojekt med en nära vän nu som kommer braka av framöver!

    Felicia_kyrk@live.se

    SvaraRadera
  39. Hej =). Jag jobbar på kundservice för ett elbolag. Så jag svarar i telefon, på mail och post från kunder och möter många olika människor =).
    f_kamilla@hotmail.com

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)