23 april 2016

Tävling | Vinn ett 3-dels babyset

Har ju skrivit om att det är dags att ordna en ny tävling snart och nu är det dags. Den här gången kan ni vinna ett urgulligt babyset i storlek 56 i 100% bomull.
Body
Byxa
Mössa

För att ha chans att vinna detta set vill jag att ni:
1. Berättar vem som skall få dessa kläder
2. Länka till en gravidblogg, behöver inte vara er egen

Kom ihåg att skriva er mailadress i kommentaren, i fältet ovanför räknas inte!

Tävlingen pågår fram till söndagen den 1 maj kl 23.59. Vinnare utses dagen efter i en video och jag mailar samtliga deltagare samma dag.

8 kommentarer:

  1. Jag skulle ge kläderna till en docka på mina barns förskoleavdelning Nyckelpigan ❤️ Och jag vill länka till en bekant som fick barn i närheten av mig själv X2 :) http://nouw.com/carolinehofer

    Ingela.widh@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Gud så gullig ! Du har väl köpt ett till lilla C också hoppas jag <3 Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag gjorde faktiskt inte det, köpte inte ett enda plagg till henne från Gekås. Skulle behövt några tunna strumpor men orkade inte trängas bara för det.

      Radera
    2. Hej!

      Min bästa vän blir mamma i juni och jag skall bli gudmor för första gången! Jag kan inte tänka mig en gulligare present än att få ge henne det här super fina babysetet i 100% bommul 💕

      Jag vill länka till http://lisaelisabeth.blogg.se
      Lisa och hennes norska man väntar sitt första barn i april. En mysig gravidblogg väl värd att följa.

      Eriksson_natalie@hotmail.com

      Håller tummarna!
      Med vänliga hälsningar Natalie.

      Radera
  3. Vill ge babykläder till min sons flickvän med liten tjejbaby ! Vet inte hur man länkar vidare ? Hon är gravid just nu !
    (Gunilla.buder@hotmail.se )

    SvaraRadera
  4. Min vän ska få barn inom någon månad och jag vill ge henne/dem detta söta set!
    Jag länkar till http://nyttlivsite.wordpress.com/
    Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  5. Min bästa kompis son Ludvig, han är nyfödd och ligger fortfarande på neotalen.
    http://pasmallen.nu

    Millan_haha@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Jag är gravid och väntar mitt första barn som är beräknad att komma i slutet på sommaren. Förväntansfull! Jag skulle självklart vilja ge min bebis detta fina set.

    Jag länkar till Veronica Wallgrens intressanta gravidblogg: http://wallgrenveronica.blogg.se/

    / Ajla (ajla.kastrat@gmail.com)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)