23 augusti 2016

Blombud

Idag ringde det på dörren när jag och Mr. Engström satt i soffan, vi är inte vana med spontana besök så jag fick panik när jag bara hade trosor och uppknäppt skjorta på mig.. Mr. Engström sade att jag måste öppna, tänkte inte mer på det då.. Utanför stod ett blombud och jag blev så klart jätteglad :) Jag tog in blommorna i vardagsrummet och tyckte att Mr. Engström såg konstig ut.. Då slog det mig att dom säkert var ifrån honom eftersom han igår sade att han hade en överraskning åt mig.. Jag öppnade blompappret men hittade inget kort så jag sade det och då sade Mr. Engström att det skulle det finnas, så han försade sig lite där, hehe.. Det fanns ett kort, det låg under chokladen så jag såg det inte direkt. Kortet var underbart fint skrivet, en riktig romantiker till man har jag <3

2 kommentarer:

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)