29 september 2016

Advokatbyrå Aber Bergen

Ikväll börjar en ny norsk advokatserie, skall jag absolut se! Ikväll är det dessutom dubbelavsnitt. Det är en del serier som drar igång nu som jag är intresserad av. Igår såg jag reklam för en svensk serie (som jag glömt namnet på nu), Aliette Opheim verkade ha huvudrollen och hon är ju bra. Jag kan absolut inte missa någon svensk serie, svenska är ju dom bästa.
Igår började tydligen Bonde söker fru, det missade jag helt. Men det första avsnittet brukar inte vara så bra, då delas ju bara breven ut och man får veta vilka som kommer vara med i programmet. Nästa vecka blir det väl dom pinsamma speeddaterna, det ser jag fram emot :)
Det blir väl det vanliga klientelet, morsor med massor av ungar som försöker hitta en bonde att bli försörjd av..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)