28 september 2016

Snart dags att checka ut

Vet ni, jag följde inte med Mr. Engström ner till frukosten i morse, jag var alldeles för trött. Och vi bor ju på hotell så mycket så nu för tiden är inte frukosten höjdpunkten.
Nu har jag packat ihop grejerna, fixat i ordning Catie och nu skall jag dricka en kopp kaffe och piffa i ordning mig själv :)

Vi funderar på att promenera till Mr. Engströms jobb lagom till han slutar så kan han plocka upp oss men har inte bestämt mig. Här i Västerås har det spöregnat under natten och morgonen men nu har det klarnat upp och ser ut att vara skapligt väder, tror inte det börjar regna igen. Hoppas inte det för vi har inte köpt något regnskydd till vagnen än. Jag saknar en babybutik här på stan!
Vad vi skall hitta på efter vi har checkat ut vet jag inte, dra en sväng på stan eller sätta oss på ett fik kanske :)

2 kommentarer:

  1. Men leklust-affären har babyorylar, längst in i butiken. Regnskydd har de alldeles säkert!! Men nu sken ju solen :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men va? Vilken bra nyhet! Jag tänkte faktiskt på den affären i morse men sedan glömde jag av det i alla fall. Då skall jag gå in där nästa gång jag är på stan :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)