21 september 2016

Utvilade idag

I natt sov Catie i sitt nest i spjälsängen för andra gången, riktigt lyxigt för min del :) Hon somnade vid kl. 23 och vaknade kl. 5 och ville ha mat. Egentligen vaknade hon kl. 4 men låg bara och knorrade och somnade sedan om. Ofta gör hon så nu för tiden, vaknar vid en tid men somnar om, sedan nästan exakt en timme senare vaknar hon igen och vill ha mat.

När Mr. Engström kliver upp så bäddar jag i hans säng så får Catie ligga där och gosa, myspys!
Sedan låg vi några timmar i sängkammaren och kollade på TV och nu har hon ätit igen och fått på sig en ny stass från Newbie. Nu hoppas jag få lite datortid, sedan blir det den dagliga promenaden.

Igår när vi gick ut så upptäckte jag att brevbäraren varit upp på trappen och lämnat tre paket till mig, vilken lycka! Ena var nappflaskan som jag visade er igår :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)