23 september 2016

Varit hos BVC | 6 veckor + 3 dagar

Idag har vi varit på BVC med lillan. Nu på 6 veckors kontrollen kollade dom även hur stadig hon är i nacken, hon fick väldigt godkänt på det men det visste vi ju redan.

Vikt: Från 5400 till 5810 (börjar äntligen plana ut)
Längd: Från 59 till 60,9
Huvudomfång: Från 38 till 38,8

Jag har många fina hårband till Catie men än så länge är tyvärr alla för stora :( Den här provade jag nyss, den ser ut att passa men det gör den inte, ramlar av om hon inte lutar huvudet mot kudden.

Det är bara att konstatera, hon har fått samma sneda överläpp som jag har när jag ler, alltid något, hehe..

5 kommentarer:

  1. Men så jäkla söt hon är <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja! Jag får verkligen till bilderna, hon är fotogenique :)

      Radera
  2. Bara nyp ihop lite på hårbandet och sy med raksöm eller för hand så det blir lite mindre. Så fick jag göra med Amanda hela tiden. /Ingela

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)