15 februari 2017

Börjar bli jobbiga kvällar nu

Igår kom vi inte hem förrän kl. 18.30, det blev en låång dag! Vi köpte med oss take away-mat och åt i sängen framför en film. Efter filmen var vi så trötta så vi släckte, jag kände att jag höll på att somna men det sket sig för Cate började dryga sig. I ungefär trekvart gallskrek hon, jag var uppe två gånger och vaggade henne och masserade magen/använde pysventil men det blev inte bättre. Lade henne i sängen igen, fortfarande inte nöjd men gallskrek i alla fall inte. Hon börjar bli ganska dryg på kvällarna nu :(
Och så vill hon sova på mage nu för tiden, jag låg och strök henne över ryggen ända till hon somnade, det tyckte hon om.
Så fort hon somnade däckade jag, idag vaknade vi kl. 10.30 och då gick vi upp och idag känner jag mig mycket piggare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)