14 februari 2017

Frukost i Sala


Inatt har jag inte sovit någonting alls, dom tre senaste nätterna har jag sovit ett par timmar men inatt gick det inte att somna alls, så jävla drygt! Det var trångt, det var varmt, det var kallt, det snarkas åt både höger och vänster, madrasskyddet knölar sig och kuddarna är osköna.. I perioder kommer jag på mig själv med att pressa ihop käkarna hårt, nu har det kommit tillbaka och jag har haft så i flera veckor, det ger en sjuk spänningshuvudvärk och så ligger jag och försöker att inte bita ihop tänderna.. Kan inte slappna av alls så inte så konstigt att jag inte somnar.

Kl. 04 ville Cate ha mat och då var det bara en timme till klockan skulle ringa, knappast någon idé att ens försöka somna då.

4 kommentarer:

  1. Åh gud va drygt! Hoppas att det ger med sig. Är jättejobbigt att orka vara en pigg morsa när man inte sovit bra ju. /Jessica

    SvaraRadera
  2. Jobbigt! Har ni någon soffa eller extra säng du kan sova på? Jag tycker det funkar bra att sova i sovrummet fram till matning ( ca kl 3-6 beroende på natt) men sen lägger jag mig gärna på soffan. Lättare att somna om oftast då och jag sover till ca kl 7, då mannen går till jobbet och bebis brukar vakna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo vi har en bäddsoffa i rummet utanför sängkammaren, funderade faktiskt på att sova där inatt men efter gårdagen var jag så himla trött så jag somnade nästan på en gång. Jag har sovit i den soffan några gånger tidigare :)

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)