30 juni 2017

Nytt från Babyproffsen

Igår var vi ju till Babyproffsen, vi hade problem med bygeln till vagnens sittdel, ena sidan fäste inte i låset och Cate sparkar bort den hela tiden :(
Jag tror garantin på vagnen är 1 år och vi hade passerat det med två veckor så vi var lite oroliga.. När vi kom dit började en säljare pilla med den men fick inte ordning på den så hon gick väg och hämtade en kollega, då kom Mr. Engström på en sak och testade.. Hela fästet till bygeln hade vridit sig så det var bara att vrida tillbaka det så var det som vanligt igen så vi löste det själva innan kollegan kom.

Vi har en gäng haklappar med kardborrefäste som inte funkar, dom fäster inte längre och Cate drar av sig dom hela tiden, sjukt störande! Så nu köpte vi två med knyt, tycker dom är lite korta så jag tror inte jag kommer vara nöjd.

Det blev en Crawler cup från Twistshake också, en som inte läcker när man har den upp och ner, perfekt när Cate härjar runt. Fyllde den med vatten och krossade vindruvor och jävlar vad hon gillade det :) 

Babblarnafigurerna har ni ju sett i ett tidigare inlägg.

2 kommentarer:

  1. De där jäkla haklapparna, dom ska käkas på och dras bort haha :) Ebba gav jag upp tidigt med haklapp. Folke äter mer på sin haklapp ibland än själva maten så det lättaste är fasen att han sitter i blöja och äter 😂😂

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag borde börja klä av Cate också är det är dags för mat.. Nu har jag en hel hög av kläder med fläckar som inte gått bort i tvätten som jag måste behandla med Vanish. Får ta tag i det snart..

      Radera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)