12 juli 2017

Vilken jävla natt

Inatt har Cate sovit mellan oss.
Hon var såå ledsen igår, varje gång vi skulle lägga henne i sitt rum. Till slut somnade hon men vaknade när jag och Mr. Engström skulle gå och lägga oss. Eftersom hon inte lugnade ner sig tog vi in henne till oss. Jag vet inte vad jag skall säga, jag beundrar er alla som samsover med större bebisar! Jag har knappt sovit någonting! Jag har blivit sparkad ett antal gånger i revbenen, på halsen, pattarna och i ansiktet så idag är jag alldeles mör. Och ligga rakt mellan oss gick ju inte heller, utan på tvären så jag låg intryckt mot hennes spjälsäng och hade noll plats!
Inatt hoppas jag verkligen hon vill sova i sitt rum. Hennes favoritgosedjur som hon har svårt att somna utan hade hon inte igår, den var nämligen blöt eftersom jag tvättat den. Hoppas att den hjälper henne idag när hon skall sova.

Nu väntar jag besök från Fagersta, vi har inte setts på 8 år! Hon var i närheten så då bjöd jag in henne :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)