8 november 2017

En promenad till stan

Idag tog jag och pinglan en tur ner på stan, mest för att komma hemifrån en längre stund än bara våra vanliga promenader. Underbart väder och som vanligt klädde jag mig för tjockt, jag blir sjukt varm eftersom jag promenerar så fort.
Vi tog stora vägen dit och följde Mälaren hem, jag tycker stora vägen går snabbare men den är ju inte direkt mysig :( På hemvägen somnade faktiskt Cate i vagnen, vi har varit hemma en bra stund nu och hon ligger fortfarande ute i hallen och sover. Jag har passat på att slå in några paket till hennes adventskalender.
Idag åkte Mr. Engström till Stockholm, kommer inte hem förrän på fredag kväll. Det lär bli många videosamtal, han hade ångest över att inte få träffa Cate på så länge.

På fredag kommer mina parents hit, vi skall till Öhrmans och fika :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)