12 november 2017

Hjälp, hjälp en spindel

Cate gillar spindlar, älskar 'Imse vimse'-låten och har en låtsasspindel hon leker med. Igår när vi var i köket och lagade mat lekte hon bakom mig och Mr. Engström, efter ett tag står hon helt förstenad och började gnälla samtidigt som hon gör spindelrörelsen med handen.. Vi frågade vad det var och hon pekade och pekade och började skrika. Då var det en liten spindel som kröp på golvet. Jag fattar inte hur hon kunde se den för den var superliten och i princip samma färg som parketten..
Vi tittade på den en stund sedan frågade jag om jag skulle ta bort den och det ville hon. Det var tydligen inte lika roligt med riktiga spindlar, haha..

2 kommentarer:

  1. Åh, fy. Nu söker dom sig inåt. Igår sprang en över golvet här som var skitstor och äcklig. Men den fick flytta väldigt snabbt.

    SvaraRadera
  2. Hehe här är tvärtom! Jag ropar till och får sen skärpa mig massor fö att inte skrika och springa därifrån. Vill inte att hon ska lära sig av mitt fjanteri 🙈

    SvaraRadera

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)