11 januari 2018

Tog en sväng till Öppna förskolan

Idag skulle jag och Cate gå till Öppna förskolan tillsammans med Susanne och Tim men på grund av en jobbig natt ställde dom in.
Då tänkte jag att jag och Cate tar sovmorgon och går lite senare.. Cate vägrade somna trots att hon var trött så vi gick upp tidigt ändå, gick hemifrån runt kl. 9.30.

Vi var först på plats men bara efter några minuter kom det fler. Det är alltid mycket folk på sångstunden, fattar inte att det är så populärt. Både jag och Cate står/sitter där och undrar vad fan vi håller på med. Cate älskar att dansa och spexa hemma men där blir hon som mig, stel som en pinne och obekväm, hehe..
Vi stannade kvar ytterligare en timme efter sångstunden, vi lekte och åt lunch. Som vanligt fick jag kommentarer av flera att Cate är så lugn. Ja, hon är väldigt lugn, särskilt när vi är hemifrån.

En i personalen har jobbat på den förskola Cate kommit in på, vi pratade mycket om det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)