18 januari 2018

Trött idag

Idag gick vi till Öppna förskolan, jag försov mig en halvtimme men hann i tid ändå. Skulle möta Susanne och Tim och promenera dit tillsammans. Jag fick skippa morgonkaffet och Cate fick äta en snabb frukost.

När vi kom hem skulle Cate sova, jag brukar aldrig sova när hon gör det men idag hade jag planerat det eftersom det var en ganska dryg natt. Men nej, då ville inte hon sova trots att hon var astrött så det var bara att gå upp. Några timmar senare somnade hon och då var Mr. Engström på väg hem så då kunde jag ju inte gå och lägga mig.
Borde väl sova nu men jag slökollar på Wallander istället..

I morgon har vi inga planer, blir väl en tur till ankorna, tänkte ta pulkan istället för vagnen.
Cate har börjat springa iväg nu.. Varje gång vi skall göra något, särskilt klä på oss så sticker hon iväg och gömmer sig. Det tar lång tid när vi skall ut och jag är genomsvettig när vi väl kommit ut till hissen..
Men hon är duktig när hon vill ha ny blöja, då drar hon i blöjan och går in i badrummet och vill byta. Ibland vill hon byta fast det knappt kommit något i den, då får det vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, hoppas du kommer tillbaka :)